جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

حذف شخصیت های متعهد وجایگزینی سکولارها

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ب.ظ

حذف شخصیت های متعهد وانقلابی وجایگزینی شخصیت های سکولار

از زمان رحلت رسول گرامی اسلام وحتی قبل از ان جریان منفعت طلبی که هرگز دل در گرو ارمان های اسلام نداشته اند,تلاش های سازمانی ومنسجمی را برای خروج جامعه اسلامی از نظام ولایی به نظام خلافتی اغاز کردند.

مقدمه چینی برای منحرف کردن اذهان عمومی از افراد متعهد  مهم ترین راهبرد انها برای منزوی کردن متعهدین به اسلام ودر نهایت به کرسی نشاندن عناصر خود است.

از زمان رسول گرامی اسلام که با طراحی ومهندسی خودشان ولی منصوب از طرف خداوند متعال را کنار گذشتند تا به کارگماشتن افرادی مانند معاویه به عنوان فرماندار شام که این رویه قوه بیشتری گرفت.

از جمله اقداماتی که امویان انجام دادند و از زمان عثمان آغاز شد، مخدوش نمودن و بی اعتبار کردن و تخریب چهره‌های متعهد و همفکر با اندیشه نبوی و ولایی بود. عثمان در مقابل اعتراضات ابوذر، وی را به شام تبعید کرد و پس از آن که معاویه نتوانست وی را در شام تحمل کند، عثمان ابوذر را به مدینه فراخواند و سپس به ربذه تبعید کرد.تا اینکه حادثه عاشورا اتفاق می افتد و شخصیتی مانند امام حسین ع را نیز از سر راه برمی دارند.

این رویه در زمان پیروزی انقلاب نیز,با این که انقلاب نهال نوپایی بود ادامه داشت.تخریب شخصیت های ممتازی مانند شهید بهشتی و تایید افرادی همچون بنی صدر از نمونه های ان است.

پی نوشت: مرکز تحقیقات اسلامی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

 ,نشر مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، ۱۳۸۶


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۳۰
jalil69 ...

نظرات  (۱)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۵:۲۴ ....جلیس العقل ....
بله درسته 
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی