جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

ظرفیت بی بدیل نظام اسلامی برای حل مشکلات

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ

ظرفیت بی بدیل نظام اسلامی برای حل مشکلات

با وجود سنگ اندازی های غرب در راه پیشرفت انقلاب اسلامی,اما انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد اگر چه مشکلاتی در زمینه ی اقتصادی واجتماعی و فرهنگی و... داریم.البته شایسته ی نظام اسلامی نیست که مشکلات به گونه ای بر کشور سایه افکند که باعث دلسردی مردم به نظام شود,بنابراین باید برای حل این مشکلات تلاش کرد.اما حل مشکلات از آن جا که برخی از مشکلات ناشی از تصمیم گیری ها وسیاست های کلی ناصحیح در کشور است,باید مسوولین با فهم جایگاه ووظیفه ی خطیری که دارند,تلاش خود را در محضر الهی برای حل مشکلات انجام دهند.

البته لازمه ی این امر,نگاه واقع بینانه ی به جامعه ودیدن مشکلات است,ودر مرحله ی بعد توجه واعتماد بر نیروی ایمان وتخصص جوانان کشور برای حل مشکلات کشور است.مساله ی مهم دیگر این است که مردم که در واقع مسوولین جدای از این مردم نیستند,هرکس وظیفه اش را به درستی انجام دهد تا با همدلی مردم ومسوولین ملت اسلامی ایران از این گردنه ی دشوار عبور کند.

پی نوشت:انقلاب اسلامی برون رفت از عالم غربی،طاهرزاده,اصغر،نشرگروه فرهنگی المیزان,١٣٨٨،چاپ اول,ص٨٠


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
jalil69 ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی