جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

نفاق عامل حمله به خانه ی وحی

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ب.ظ

نفاق عامل حمله به خانه ی وحی

رسول گرامی اسلام در میان اصحابشان ایه ای تلاوت کردند که خدای متعال منافقین را روزی عذاب خواهد کرد وبعد فرمود:«بِاللهِ مَا عَنی بِهَذهِ الآیَة الَّا قَوْماً مِنْ اَصْحَابِی اَعْرِفُهُم بِاَسْمَائِهِم وَ اَنْسَابِهِم وَ قَدْ اُمِرْتُ بِالصَّفْحِ عَنْهُم فَالیَعْمَلْ کُلُّ اَمْری عَلَی مَا یَجِدُ لِعَلِیٍّ فِی قَلْبِهِ مِنَ الحُبِّ وَ البُغْضِ(١)

به خدا قسم! خداوند از این آیه قصد نکرد؛ مگر گروهی از اصحابم که آنان را به اسم و نسبشان می‌شناسم؛ ولی مأمورم که از آنان پرده پوشی کنم. پس هر کس باید مطابق آنچه در قلبش از حب یا بغض نسبت به علی (ع) می‌باشد، عمل کند. »

گروهی که از اول اسلام اوردنشان از روی حساب وکتاب دنیایی بود نه از روی ایمان, واین همه تخلف و اعراض از سخنان پیامبر که در طول تاریخ از ان ها ثبت شده است,گواه سخن ماست.ان ها که پیامبر,علی وزهرا را بزرگترین سد در مقابل خود می دیدند,بدون سانسور به مقابله ی خشن روی اوردند تا حساب دست دیگران هم بیاید که اگر مقاومت کنند,کشته خواهند شد واین بود که علی (ع)برای حفظ دین واسلام,تصمیم به سکوت گرفتند,چراکه شدت حب ان ها به مقام را می دیدند که ان ها حاضرند برای خلافت انسانی را زنده نگذارند.

پی نوشت: حضرت زهرا سلام الله علیها/ جمعی از نویسندگان مجله مبلّغان باتنظیم اکبر اسد علیزاده,نشرحوزه علمیه قم

(١) خطبه الغدیر، ج۱، ص۳۴۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰
jalil69 ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی