جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

رد هجوم خلفاء به خانه ی زهرا(س)

به یکی از روستاهای جنوبی کشور که جمعیت قابل توجهی از عامه در آن جا زندگی می کردند,جهت تبلیغ رفتم.از قبل خودم را برای سوالات وشبهات ان ها اماده کرده بودم.

یکی از ان ها از من پرسید:علمای ما می گویند,در قضیه خلافت,اصلا اجباری بر علی(ع) وزهرا(س)نبوده وهجوم به خانه ی زهرا(س)واذیت شدن او صحت ندارد,اصلا مگر ان زمان خانه ها درب داشتند که شمارافضی ها می گویید,درب را شکستند واتش زدند.

به او گفتم؛اولا حرف شما نقض قران است,اگراشکال شما واردباشد,باید به قران هم اشکال کنیم,چون خدای متعال درقران فرموده:ازخانه های دایی وخاله و...که کلید منزل ان ها راداریدوان را به شما داده اند می توانیدغذابخورد(١),درحالی که پرده وحصیر,قفل وکلید ندارد,پس چرا خدای متعال قفل وکلید را در آیه فرموده؟

گفت:خب مرادقران حصیربوده...گفتم:بائک تجر وبائی لاتجر!!اهرچه انجا بگویید ماهم میگوییم.برداشت مخالف ظاهرنکنید.

ثانیا درصحیح بخاری که به نظرشما عدل قران است,امده:پیامبرشب ها دستور می داد"درب ها راشب ببندید"(٢).

بنابراین بهتر است,قران را درست بخوانید وازاداندیش ومنصف باشید.

پی نوشت:

(١)النور,۶١

(٢) صحیح بخاری,ج ۶ ص١٠۵ حدیث ۵١٣۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
jalil69 ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی