جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

شبهه ی بزرگ برای دوست دانشجوی من

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

شبهه ی بزرگ برای دوست من

دوستی دارم که در دانشگاه زاهدان درس می خواند.ایام تبلیغی فاطمیه که به شهرستان رفته بودم,شنیدم اوهم امده ولی تعجب کردم چرا تو مراسمات حضورندارد.با او تماس گرفتم وعلت رااز وی جویاشدم,و او به من گفت,من به این نتیجه رسیده ام که حضرت زهرا(س)به مرگ طبیعی ازدنیا رفته ومراسم گرفتن باعنوان شهادت,مخالف وحدت ونوعی بدعت است.

شستم خبردار شد که شبهات مطرح شده توسط عامه روی او اثرگذاشته وبعضی ازاعتقادات اوتغییر کرده است.

گفتم:جریان شهادت حضرت را خود ان ها نقل کرده اند.صحیح مسلم وصحیح بخاری که ان ها می گویند تمام احادیث ان,صحیح است,شهادت حضرت را باجزئیات نقل کرده اند.(١)چگونه می گویند صحیحین تمام احادیث شان صحیح است ولی وقتی به احادیث مربوط به شهادت حضرت زهرا(س)می رسند,می گویند,دروغ است.

ثانیا:حدیث صحیحی از پیامبر درمورد شهادت حضرت نقل شده است:" قال رسول اللَّه (ص): «... فتکون اوّل من یلحقنی من اهل بیتی فتقدم علیّ محزونة مکروبة مغمومة مقتولة ».

(فاطمه) اولین کسی از اهل بیتم می باشد که به من ملحق می گردد، پس بر من وارد می شود، محزون، مکروب، مغموم، مقتول..."(٢)

ثالثا:حضرت هیچ گونه  سابقه ی بیماری نداشتند,پس چگونه در این سن کم به ازدنیامی رود!

پی نوشت:

۱) صحیح بخارى ، ج 2 ، ص 504 ، کتاب الخمس ، باب 837 ، ح‏1265/صحیح مسلم ، ج 4 ، ص 30 

(٢)فرائد السمطین ج 2، ص 34

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۰
jalil69 ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی