جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

جلیل‌منش

زمینه سازی برای ظهور....ارمان من:فداشدن برای جامعه درعین فردیت گرایی بازمینه سازی برای ظهور

گسست نسلی؛چالش جدید انقلاب

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۷ ب.ظ

گسست نسلی؛چالش  جدید انقلاب

روح حاکم بر جامعه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و قبل وبعد ان ,معنوی و پراز شور واحساس بود. پیروزی و ارمان های نظام,مقدم بر جان ها شده بود.همه یکدست و متحد صفوف مستحکم انقلاب را با دلدادگی به پیر جماران علم کرده بودند.انقلاب پیروز شد و در مسیر پیشرفت و سازندگی قرار گرفت,ودلیل این موفقیت ها همین مقاومت و پایبندی نسل انقلاب خصوصا جوانان به انقلاب بود.امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب و با تبلیغات گسترده ی دشمن وتلاش برای دلسرد کردن جوانان امروز به نظامی که پدرانشان علم کردند از طرق مختلف سخت گیری اقتصادی وکمبود اشتغال که اثر مستقیم تحریم های ظالمانه وناجوانمردانه ی دشمن است ,ایا ان روحیه ها و دلدادگی ها به انقلاب وارمان انقلاب همچنان باقی است,ایا ان انگیزه ها برای علاقه ی به انقلاب وجود دارد؟

با نگاه واقع بینانه باید گفت علی رغم مشکلات فراوان,اما عموم جامعه ی متدین ایران اسلامی,نه تنها پایبند به انقلاب اند بلکه از جهاتی با توجه به اگاهی وبصیرت عموم جامعه خصوصا جوانان,روحیه ی ایثار وفداکاری از اسلام وانقلاب تقویت شده است.

نوشت:انقلاب اسلامی برون رفت از عالم غربی،طاهرزاده,اصغر،نشرگروه فرهنگی المیزان,١٣٨٨،چاپ اول,ص٣١


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
jalil69 ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی